Idag har jag också fullt upp.....

Datum: 2011-01-05 Tid: 10:41:37
Hejsan !

Ska ju med mamma till sjukhuset idag som jag har skrivit ett antal gånger, efter det blir det väl stan och äta lite! Sen efter stan och så när jag har kommit hem så har det blivit lite ändrade planer, ska nämligen träffa Mika :D<3 Var ett tagsen vi sågs nu, eller i lördags var sist vi sågs, men det är lååååång tid för oss ! (a)
Vet inte vad vi ska göra, men vi ska väl typ sitta och prata lite som vanligt, skratta kommer vi väl också göra, eller jag vet att vi kommer göra!
Finns ingen som jag skrattar så mycket med som med Mika :)
Men nu ska jag fixa mig, slänger in ett inlägg när jag kommer hem sen , och kanske hinner lägga in bilder på tröjan jag köpte :)




// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0