Idag blir det en slappar kväll :)

Datum: 2011-01-05 Tid: 19:31:27
Hejsan !

Kom nyss hem , eller jag kom hem från stan vid sex och då stack jag direkt ner till mika och pratade lite :) Men nu är jag ju hemma igen och ska bara slappa lite :)
Ska se om jag hinner med att städa/fixa/rensa min garderob ikväll , för på söndag kommer det upp en tjej som ska köpa lite av mina kläder, eller hon ska kolla på dom :)
Jag är ju en sån som köper och sen kanske bara använder det 1-5 gånger eller inte alls! Och då gör vi så att vi säljer det billigare till de som vill ha istället för att slänga det :)

I morgon blir det ju hockey på eftermiddagen och sen på fredag-lördag är jag ju med adam :) Söndag och måndag har jag inget planerat , så det är bara att höra av sig om någon vill hitta på något de två sista dagarna på lovet :) hihi



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0