Ibland blir inget som man tänkt sig....

Datum: 2011-01-24 Tid: 16:19:03
Hejsan !

Kom hem från skolan för ett tagsen , eller rättare sagt över en timme sen, har inte gjort så mycket under tiden! Blev att äta lite och se på avsnittet av one tree hill som jag inte hann se igår :)
Vet inte vad som händer ikväll heller för den delen, blir väl att titta lite på tyskaglosorna och sen slappa framför tv:n :) Har inte så mycket planerat i veckan heller för den delen!
Eller i morgon ska jag på hockey med pappa, på trosdag kanske adam kommer och sover till fredag och så kanske jag ska träffa mika på torsdag om hon kan :)
Men det där med Adam är inte bestämmt än ;)
Och sen blir det kanske tjejkväll med Eme, Anna, Elina, Moa, Emmy och Fanny på lördag :) Men det är inte heller bestämmt ;) hahaha



Jag och kusinen :D<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0