Hemma igen....

Datum: 2011-01-22 Tid: 18:49:44
Hejsan !

Nu är jag hemma efter att ha varit på stan med mamma, wilma och hasse :) Blev att äta lite och sen gick vi bara i lite affärer :D
Mamma och wilma är uppe hos mormor nu så jag tänker passa på att blogga lite, ikväll blir det att fixa naglar, mamma, jag och wilma ska göra ansiktsmask och sen ska vi bara mysa framför tv:n :)
Så ska se om jag inte kan lägga upp lite bilder på mig och wilma sen när vi har på oss våra ansiktsmasker :)

Ska även ta och skriva om gårdagen, eller nae förresten ! Jag kom på att jag absolut inte tänker ta och skriva om vad jag och Eme gjorde (a)
Det ända jag kan säga är att Eme och jag inte är som alla andra och att jag garva half ihjäl mig och att jag var nära på att be eme ringa efter ambulans för att jag fick så jäkla ont i magen ;)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0