Hatar all den här snön!!!!!!

Datum: 2011-01-06 Tid: 11:16:15
Hejsan !

Nu har det snöa så in i, i hela två dar här! Och jag är riktgit trött på det! Kallt och jävligt är det också, och det är inte alls kul att gå ut! Är det inte så att man halkar så fort man kommer ut så är det att man inte kan titta upp för då får man massa snö i ansiktet! Nae, det här är inget jag gillar!
Jag tycker bättre om sommaren, så nu vill jag att den ska komma!!!!

Annars idag så blir det ju hockey med pappa , den börjar fyra så vi tar 13:00 tåget in , och sen när jag kommer hem ska jag väl bara slappa, se några avsnitt av one tree hill :)
Ska nog kanske plocka lite i rummet också, ser lite ut som ett bombnerslag här ;)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0