Everything is going to be perfect....

Datum: 2011-01-22 Tid: 20:25:56
Hejsan !

Sitter just nu med pappa i soffan och ser på hockey, är typ dertoit mot chicago , dock kollar jag inte så mycket för jag tänkte blogga istället ;)
Vet egentligen inte vad jag ska skriva om men något kommer jag väl på ! Mamma och wilma gick upp och badade för ett tagsen , och när de kommer ner ska vi väl ta och fika på våra semlor som vi köpte idag :D
Annars har jag inte gjort så mycket sen sist, funderar även själv på att gå upp och lägga mig i ett vad, måste ändå raka mig och lite!
Eller så får vi se om jag gör det i morgon, om jag orkar, för älsklingen kommer ju i morgon :D Och vi ska bara myssa :D eller något ska vi väl kanske hitta på ;)
Men det skriver jag mer om i morgon :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0