Eme och jag är lite konstiga vi (a)

Datum: 2011-01-03 Tid: 21:30:38
Hejsan !

Var ju som sagt med Eme idag och jag stack ner till henne runt tolv och sen när jag kom dit fixade hon klart sig, sen kollade vi datorn, efter det satte vi oss vid tv:n och drack julmust :)
Vid halv två tiden kom hennes mamma hem på lunch och då skulle vi bort till kach och köpa tv:n som jag pratde om, men då hade inte den kommit hem! Så då stack eme och jag upp till mig och sjöng singstar :D
Efter att vi sjungit ett tag så gick jag in på facebook, och så fick jag syn på en sak (jag ska inte säga vad) och då blev jag sjukt sugen på kebabbaren och det blev hon också!
Och duktigt som vi är bestämmde vi oss för att ta halv sex bussen in till stan och käka på kebabbaren och sen ta en varmchoklad :D
Så nu är jag precis hemkommen från stan , och trevligt har det varit :)

I morgon ska jag ju åter in till stan för att gå på hockey, men den börjar inte fören vid sju, men jag åker inte vid 11:08, för eme ska nämligen in och shoppa och då passar jag på att följa med så jag slipper gå själv och så :D men nu ska jag se på JVM, hörs senare :)
¨


// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0