Du är allt jag har och allt jag ber om<3

Datum: 2011-01-29 Tid: 14:33:01
Hejsan !

Har precis kommit upp ur ett varmt bad :D
Blev att ligga där ett bra tag och passade även på att göra ansiktsmask, riktigt skönt faktiskt :) Så nu ska jag vänta på att håret torkar, medans jag väntar på det ska jag leta fram några kläder till kvällen och sen ska jag sminka mig :)
Och när jag är klar med det så ska jag smsa eme och se om hon är klar, ska nämligen möta henne på statoil, vi ska fixa lite dricka till kvällen och sen hänger hon med mig hem :)
Och sen drar vi till fanny vid sex tiden tror jag och då blir det pizza :) Har ju även gjort en cheescake till efterrätt ;) hahaha



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0