Don't go, stay with me<3

Datum: 2011-01-15 Tid: 14:41:24
Hejsan !

Nu har jag kommit hem igen :) Har varit uppe hos mormor en sväng och pratat lite och sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt, har ätit en semla :D Dock utan mandelmassa, jag tog vanilgkräm istället, jag HATAR mandelmassa (a)
Har inte en aning om vad jag ska göra nu eller vad jag ska skriva här , inte bra! Och känner inte heller för att gå ut och ta bilder sen, eller nu! För jag är lite slö (a)
Men ska se om jag inte hittar några bilder som jag inte har lagt upp så mycket på bloggen, har ju en hel del bilder på datorn som jag inte en kollat igenom, haha sån är jag förstår ni!

Men så länge bjuder jag på en spellista, dock är det inte så jättemycket låtar på den , men men , bättre än inget liksom, eller vad säger ni ? :D

2011
partylikearockstar
Digster NYÅRSFEST
Oscars

Ni fick vi några fler spellistor ;)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0