Det finaste jag vet<3

Datum: 2011-01-30 Tid: 15:46:08
Hejsan !

Har inte orkat uppdatera mig fören nu, blev inte så sent igår, var hemma vid tolv tiden och då la jag mig i sängen och kollade några avsnitt av gossip gilr :)
Så kom i säng vid halv två och vaknade kvart över elva idag... skönt! Annars har det inte hänt så mycket idag. Har övat lite på min svenskaredovisning som jag har i morgon och sen har jag beställt lite kläder från www.ginatricot.se och en bikini från www.Ellos.se :D
Och snart ska jag nog dra upp till mormor en sväng och sen ska jag bara slappa och ta ett varmt bad, se på one tree hill och solsida :D


Jag saknar det vi hade i sommras och i höstas!
Men snart ska vi ha det lika bra igen, om inte bättre! :)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0