Be carefull with my heart....

Datum: 2011-01-07 Tid: 12:34:17
Hejsan!

Vaknade runt halv tolv idag och då gick jag direkt och la mig i ett varmt bad för att verkligen vakna till :) Och skönt var det också! Passade även på att raka mig och ha ansiktmask :D
Och nu sitter jag och lyssnar på musik, ska även snart fixa naglarna och sen börja fixa håret och sminka mig :)
Fanny skulle ha kommit upp idag och fixat photoshop åt mig, men så frågade hon om jag ville ha den nyare, och det ville jag så hon skulle säga till när hon kunde fixa den :)

Adam kommer även idag, han kommer väl runt halv fyra tror jag :) Och så kanske moa kommer en sväng och lånar några filmer och mina sims-spel :)
Så jag har fullt upp hela dagen , eller rättare sagt ända tills i morgon (a) Men det är bara kul !


Saknar Turkiet, men iår blir det thailand istället :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0