Året 2010... (ännu ett tidsfördriv)

Datum: 2011-01-01 Tid: 23:59:13
Hur har året 2010 varit för dig? - Det var nog kärlekens och vännernas år :D
Bättre än förra året? - Nae, asså jag mår nog lika bra... eller lite bättre för att jag träffa älsk !
Har du träffat några nya vänner? - Oja, och det är jag glad för!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? - Massa, har varit ett super år !
Har du flyttat under år 2010? - nae
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Många :D
Isåfall vilken? - Jan Wayne vs. RainDropz! – Numb - DJ Lanai Jump Mix Edit
Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love
Idol Allstars 2010 – All I Need Is You
Minnah Karlsson – Total Eclipse Of The Heart
Minnah Karlsson – Not Ready To Make Nice
Minnah Karlsson – Twist And Shout
Har du druckit alkohol? - ....
Har du rökt? - nopp
Har du kysst en främling? - nae

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? - Super bra :)<3
Har du varit kär? - Helt klart och det är jag fortfarande<3
Har du sagt jag älskar dig till någon? - kan du ge dig på!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - hihi aa (a)
Har du haft sex någon gång under året? - ....
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nae

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nae och glad är jag för det1
Har någon i din släkt avlidit? - hmm, nae!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nae jag är inte en sån som slåss!
Har du varit i slagsmål? - hahaha nejnej!

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Inget så där jättestor , finns väl vissa små saker!
Vad isåfall? - 
Har du skämt ut dig? - haha oja!
Har du ljugit för en vän? - nae!
Har du varit ute en hel natt? -ja
Har du blivit tagen av polisen? - nae
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ....
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? -ja :)

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du i? - Värgårn -.-
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nae
Hatar du någon i din skola? -  Hatar är ett starkt ord, men det finns folk jag inte tycker om!Har du gjort något framsteg? - Jaaa :)
Har du haft alla rätt på ett prov? - Jaoo :D

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - Aa.:)
Har du förlorat en vän? - Nae
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - mm :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej!
Har du ljugit för en bästavän? - nej!!!
Har du haft en relation med en vän? - Har det nu, eftersom att jag och adam var kompisar innan vi blev ihop, så antar det!
Har du många killkompisar? - Lagom :D


// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0