Ännu en super dag med Älsk :D

Datum: 2011-01-17 Tid: 21:43:56
Hejsan !

Förlåt att jag inte skrivit något idag... men efter skolan så följde Adam med mig hem :) Så det blev så att jag inte hann med att blogga något!
Vi har egentligen inte gjort så jätte mycket, sett lite på one tree hill (a) Och vet ni vad? Jag tror att adam har börjat gilla det programet, för jag lät honom se de första avsnitten (y) jag är ju för snäll jag ;) haha
Annars har vi väl inte gjort så mycket annat, eller typ haft ihjäl varandra, nerrå, men vi gillar att skojbråka med varandra så ... jag vi har typ gjort allt för att reta varandra ;)

Och föresten, har ni sett min nya header? :D Vad tycks? :)
Är rätt nöjd med den själv faktisk, och kände att det var dags för mig att kanske byta ut lite ;)



// Eve

Kommentarer
Postat av: Mikaaaaela

ASsnygg header :)

2011-01-18 @ 09:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0