Allting kommer bli bra igen....

Datum: 2011-01-12 Tid: 18:10:22
Hejsan !

Ska snart slänga mig i ett varmt bad då jag är jäkligt frusen! Inte alls kul! Men men , sånt är livet ibland.. annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll, blir väl tv:n , om det är någort bra förstås, men ska kolla det när jag har skrivit klart det här inlägget!
Såg precis klart avsnitt ett på säsong åtta av one tree hill, och vad ska jag säga? Joo, jag gråter nästan till alla avsnitt! hihihi, men hatar att det bara ska bli problem för alla hela tiden, om och om igen! Och att folk ska dö! Och nu måste jag vänta ända tills på söndag (tror jag) för att se nästa avsnitt :(

Men nu ska jag bada, skriver kanske mer sen eller i morgon :)


Bild brist! Kanske dags att gå ut och ta lite nya i helgen? (a)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0