All i need is you..

Datum: 2011-01-01 Tid: 23:31:19
Hejsan !

Idag var jag med Mika, Adam och Oskar igen :) Och vi har pratat, oskar har spelat gitarr och sen har vi sett på lite filmer :) Adam och jag var även nere och köpte pizza till oss alla , så vi satt och åt den hemma hos mika och massa:) Kul har vi i alla fall haft det!
Sen får jag väl även ta att säga Grattis till Mika och Oskar som funnit varandra :)<3

Vid nio skulle i alla fall Oskar hem för han skulle upp tidigt och åka skidor i morgon, så då passade även jag och adam på att sticka hem till mig och ha lite ensamtid :)
Visserligen hann vi inte vara så länge då, för han skulle ta tio i elva bussen för han kanske också ska åka skidor i morgon ;) hahaha



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0