2011 nu då...

Datum: 2011-01-01 Tid: 11:44:29
Måste säga att det känns jäkligt konstigt att skriva 2011 istället för 2010 :O Men man vänjer sig väl med tiden ! Hoppas ni hade en bra dag igår i alla fall :D
För det hade jag , blev mycket dans, singstar och massa annat ;) Haha lite seg idag måste jag säga, var inte hemma fören vid två och sen tog det ett tag innan jag kom i säng eftersom att jag var tvungen att lösa lite saker!
Får väl se om jag lägger upp några bilder, men det tror jag inte ;)

Idag blir det i alla fall att vara med Adam, Oskar och Mika igen :) Eftersom att jag inte kunde fira med alla igår så kände jag att jag ville träffa dom idag :)
Så dom kommer vid ett eller jag ska dra till mika snart och jag är inte klar :O Och dom kommer vid ett, aja jag hinner ;)



Fick även reda på att det hänt en sak med en kompis, eller känner den inte skit bra, men vi smsar och så berättade han vad som hände igår!
Jävla idioter det finns asså :O Tur att den mår bra nu i alla fall :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0