You caught me, you took me in your arms, now you are my everything, and you have me forever!

Datum: 2011-02-02 Tid: 21:30:16
Hejsan !

Kom hem från träningen vid sju tiden och då blev det att käka lite och så passade jag på att se på beck. efter det gick jag upp och la mig i ett varmt och skönt bad! :D
Dock var det inte så kul att se mina blåslagna ben, hahah, blåmärkena blir verkligen bara större och större och blåare och blåare :P
Hoppas på att dom försvinner tills jag åker till thailand :D
Annars gick träningen skit bra, riktigt skönt att vara igång med en igen, får se när moa och jag drar dit nästa gång :) Lär ju ha lite träningsvärk i morgon!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0