Tror jag går och lägger mig nu.....

Datum: 2011-02-28 Tid: 21:26:37
Hejsan !

Jag är sjukt trött så ska faktiskt snart gå och lägga mig! Men tänkte först skriva ett till inlägg här :) Har inget intressant att skriva men ska se om jag inte kan komma på lite saker att berätta :)
Vet i alla fall att jag troligen kommer att ha hela helgen uppbokad, dock hade jag velat göra lite mer och träffa lite fler men man har ju inte all tid i världen :( Men får ta och bestämma en annan dag med dom :)
Här kommer i alla fall ett schema över min vecka :)

Måndag: Slappa!
Tisdag: Plugga!
Onsdag: plugga och kvartsamtal!
Torsdag: Plugga!
Fredag: Troligen vara med Eme! :)
Lördag: Först stan och sen kommer älskling hit! :)
Söndag: Va med älskling och sen plugga!

Skulle fan behöva ha ett lov till nu så jag skulle hinna med allt!
Men nästa vecka drar i alla fall jag och moa (www.moiiiz.blogg.se) igång med träningen igen :) Och nu fasen ska vi ligga i med den också!



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0