Sola, sola och åter sola :)

Datum: 2011-02-18 Tid: 06:37:04
Hejsan ! :D

Kom precis in på rummet, orkade inte vara i solen just nu, så ska se lite film :) Men sen ska jag ut och sola igen :) Är ju bara en vecka kvar tills jag ska hem ¨/
Men ska ändå bli rätt så skönt, saknar älsklingen som bara den! Och ja igår hände det ju lite saker med honom och mig men jag tänker inte gå in på vad! Det är lite personligt! Men vi har löst det och har bestämmt att det aldrig var något som hände :D<3
Saknar även alla kompisar!<3
Men nu tänkte jag bjuda på lite underbara bilder här nerifrån :D




Bilderna är från när vi var på ön Koh Rock i Tisdags :D

// Eve

Kommentarer
Postat av: ELIN

- åå vad mysigt! själv sitter jag och kollar på tv.. :)

allt bra med dig?

kram.

2011-02-18 @ 18:10:03
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0