Sista soldagen här i thailand.....

Datum: 2011-02-25 Tid: 03:26:18
Hejsan !

Nu kan man säga att det är sista dagen för oss i thailand, bussen kommer och hämtar oss på hotellet vid tjugo i sex i morgon bitti, så idag ska jag sola på :)
Sen blir det även att gå in till saladan och shoppa upp de sista pengarna :) Fast får inte shoppa för mycket , för då tror jag inte att vi får plats i resväskorna, och vi har redan köpt en till här nere (a) hahaha
men jag får väl proppa i allt som jag har shoppat så ska det nog gå bra :)
Så min dag består alltså av att sola och sen vid två-tre går vi in till saladan där vi är ett tag och tror till och med att vi äter där inne och sen drar vi väl till hotellet igen någon gång på kvällen och då blir det att packa det sista :)

Så ni kan ju se till att det är plus grader i sverige när jag kommer hem imorgon (a) annars lär ju jag frysa ihjäl , och det är väl kanske inte så jättebra..
tycker det räcker med att jag har jätte svårt att få upp värmen annars :P
Men nu ska jag hoppa upp ur sängen och ta på mig bikinin och leta rätt på resten av sällskapet :)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0