Plugga, plugga och åter plugga!

Datum: 2011-02-07 Tid: 17:09:34
Hejsan !

Kul rubrik, jag vet! Men det är vad min kväll består av! Har ju en hel del saker som ska göras!
Har ju som sagt So prov på onsdag, engelska redovisning på trosdag, kemin att göra klart, slöjd sak att göra och lite! Men som tur är så är jag snart klar med kemin och ska nu bara fokusera på so:n :)
För engelskan och slöjden gör jag på onsdag !

Så blir nog inte mycket uppdatering från mig idag, men ska se om jag inte kan få in något mer inlägg, ska i alla fall göra mitt bästa :)
Skolan idag var som vanligt, hände inget roligt och inte tråkigt! Inget speciellt som händer i skolan i veckan heller för den delen, så lär bli en rätt seg veckan ändå! Men jag har ju tur som åker på fredag :D


you can't see me anymore!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0