Mår bättre och bättre :)

Datum: 2011-02-20 Tid: 09:20:07
(inlägget skulle kommit upp igår)

Hejsan !

Klockan är snart halv fyra här i thailand och jag gick precis in på rummet :) Och då undrar säkert ni vart jag har varit! Jag vet att jag inte skulle sola och hålla på pga det som hände igår, men eftersom att jag är som jag har har jag både ätit en macka och lite godis och solat idag!
För jag kände att jag kunde det och det har gått super, visst jag är fortfarande slö och så , men jag har blivit MYCKET bättre än igår :)
Så nu är allt som vanligt igen, så ikväll ska vi åka till saladan och äta och shoppa :) Dock ska jag nog bara äta en pommestallrik då jag inte riktigt vågar äta thaimat än!
Och shoppa det ska jag göra, dock har jag redan handlat rätt mycket , men mamma var ju så smart så hon beställde att vi fick ha 10 kg till i bagage på hemresan :D



// Eve

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du ätit på Jensens Böfhus förut? Vet du vad det är för ställe? Vad tycker du om restaurangen helt enkelt? (läs inlägg)

2011-02-22 @ 07:37:20
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0