Kan inte sluta tänka på dig!

Datum: 2011-02-23 Tid: 03:41:35
Hejsan !

Ska straxt dra ut och sola, måste ju ta igen lite när jag var inne och var sjuk, men kan ju inte komma hem alldeles blek ;)
Kunde inte skriva något igår kväll då jag sov i mosters och kusinens rum, men nu skriver jag i alla fall :D Åkte ju in till saladan igår kväll och åt och shoppade, blev en hel del shopping idag också, så måste nog ligga lite lågt med shopping ett tag nu, måste ju se till så man får plats med allt!
Har ju dock en resväska kvar att fylla , tror bara att det är två av våra resväskor som är fulla, och så får vi typ ha 60 kilo till , så det ska nog ordna sig :)

Börjar ju även närma sig hemresa nu, känns väl rätt bra ändå, fast ändå lite tråkigt då jag inte är någon vinter människa, och det jag fått höra så är det fortfarande en massa snö och skit kallt hemm!? Men det ska bli skönt att komma hem och sova i sin egen säng och allt :)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0