Just the way you are.....

Datum: 2011-02-06 Tid: 09:51:31
Hejsan !

Fick aldrig riktigt tid att uppdatera mig igår, men jag lovar att vara bättre på att uppdatera mig idag och den här veckan, dock inte på fredagen då jag åker till thailand!
Men ska försöka att blogg så fort jag kan när jag kommer ner, i alla fall samma dag!

Men tillbaka till mig och moa, vad gjorde vi igår?
Jo vi bara myste och slappade, bakade en kladdkaka som smakade skit! Och det gick även åt helvete när vi skulle göra den, först tappar jag ett ägg i golvet, sen spiller jag ut mjöl och massa :P hahaha
Sen har vi spelat lite guitar hero och sen sett på melodifestivalen :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0