Idag ska jag vara duktig....

Datum: 2011-02-06 Tid: 13:50:48
för jag ska plugga! Har snart gjort klart kemin, har bara två sitter kvar med frågor, hade 5 från början, sen har jag börjat att skriva på engelskan också! Har engelska redoisning om en person på torsdag, dock tänker jag inte skriva för mycket, för jag hatar att stå inför klassen och prata :O
Sen har jag och mamma även börjat lite med min so, andra världskrigt, suck, det är verkligen mycket den här veckan ! Både i skolan och hemma!

I skolan:

Måndag: Vanlig dag
Tisdag: Nationella prov i svenska
Onsdag: Prov i so
Torsdag: Nationella prov i svenska och troligen tyska glosor!

Hemma:

Måndag:
plugga
Tisdag: plugga
Onsdag: Vara med adam?
Torsdag: Åka in till stan och lämna in min mobil, träffa mika?
Fredag: Äntligen åker man!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0