Hemma från thailand nu då....

Datum: 2011-02-27 Tid: 21:40:39
Hejsan !

Nu är jag hemma i kalla sverige igen.... landade klockan sex igår kväll och var sen hemma runt halv tolv, vi stannade nämligen och åt på mcdonalds och sen stannade vi på ett till ställe för att jag var så jäkla kissnödig ;)
Och direkt när jag kom hem igår gick jag och la mig, var så jäkla trött!
Och idag började jag dagen med ett lååååångt varmt skönt bad, efter det fixade jag mig, på tur efter det blev det att packa upp :)
Sist men inte minst så har jag haft älskling här :D<3
Vi har bara haft det mys och sett på film och ätit pizza, vi passade även på att springa ner en svän till mika och oskar och hälsa på dom :)
Så kan säga att dagen har varit slapp och mysig :) Fick även en chokladkartong och örhängen av älskling :)

men nu ska jag packa väskan inför skolan och sen ska jag sova , gonatt!<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0