Friluftsdag........

Datum: 2011-02-01 Tid: 16:53:21
Hejsan !

Har haft en helt okej friluftsdag idag faktiskt :D Trodde inte att det skulle bli såhär kul som det blev i alla fall ! Åkte snowracer med Kim, Philip, emmy, fanny, moa och några till :D Sen var det ju en del som satt och kollade på ! Sen var vi även inne i värmestugan!
Sen på slutet hade vi typ snöbollskrig i ca en och en halv timme! hahah det var nog fan det roligaste på hela dagen , dock blev jag myllad (stavning?) av dennis ett antal gånger och nerdragen av massa andra och fick massa snöbollar på mig... men dom fick igen!
Mina kläder var inte så torra efter det, men jag fick låna älsklingens t-shirt så sitter med den här hemma nu (a)<3

Ska nog börja plugga nu också, hann knappt med att göra det något igår efter som att älskling var här :) Ska försöka uppdatera mig lite senare också :)
Och just det., mina ben ser förjävliga ut!....... blåa som bara den och sår överallt och ont! Och svullna är dom också! Så går det när man åker snowracer med kim! ;)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0