Första dagen i skolan.....

Datum: 2011-02-28 Tid: 17:29:19
Hejsan!

Jag var skit pigg när jag vaknade i morse men nu är jag skit trött! Har nog inte kommit tillbaka i mina vanliga vanor än...
Men skolan idag var väl helt okej, eller det ända som var bra var väl att jag fick träffa mina kompisar igen :) och sen det som hände efter skolan :)
Följde nämligen med min kompis Emmy för och fixa lite saker, och sen när vi var tvugna att vänta på bussen stack vi till fiket och fikad :)
För mig blev det en semla och lite dricka och för emmy blev det också semla och te :)

Så nu ska jag bara slappa och ha det skönt :) Har bara en sak att plugga på den här veckan och det är kemiprov som vi har på fredag , så det börjar jag nog med i morgon (a)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0