Förlåt för dålig uppdatering......

Datum: 2011-02-04 Tid: 16:47:27
Hejsan !

nu är jag tillbaka igen efter en kort liten paus :D Hade tänkt att skriva ett inlägg igår, men då så kom jag inte in på blogg.se så jag skit i det!
Men idag går det lite bättre så nu kan jag uppdatera mig :) Dock för vi se hur mycket uppdatering det blir då jag är med älsk idag :) Men lovar att uppdatera mig lite :)

Igår var jag ju ledig från skolan på grund av att jag skulle till sjukhuset, fick typ sitta och vänta i över en timme på akuten, eller vi var inte riktigt på akuten men akut var i alla fall bredvid! Sen när vi var klara där stack mamma och jag och fika lite på mcdonalds och sen kolla vi på lite kläder :)
Vid ett stack jag för att fixa naglarna och var klar där vid kvart över två, och då stack vi och åt på ming , sen handlade vi lite och åkte till maxi och sen hem!
Väl hemma så pluggade jag och kollade på Modo-timrå, men följde även Djurgården-Färjestad på www.hockeyligan.se :)
5-1 till Djurgården :D:D:D:D<3<3<3<3<3<3



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0