Dejta soffan, tv:n och Moa idag :D

Datum: 2011-02-05 Tid: 11:16:17
Hejsan !

Hann inte med att skriva något mer igår, eller rättare sagt vårat internet är segt så tar typ 11651 att komma in på någon jävla sida -.- men idag verkar det gå snabbare :)
Var ju som sagt med älsk igår och vi låg mest och lata oss i sängen, dock råkade jag nog somna när vi såg på simpsons (a) Sen såg vi även på beck!
Hängde med honom till bussen vid halv elva och träffade även moa ett tag efter att han åkt :)

Och idag blir det som sagt att dejta soffan, tv:n och Moa :D Vet inte ritktigt vart vi ska va eller så, men skulle höra av mig till henne när jag var klar :)
Vet i alla fall att vi ska har värsta mysdagen, bara ligga och slappa och se på bra filmer och umgås :D Gäller att passa på nu innan jag drar till thailand!



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0