Äntligen i Thailand!

Datum: 2011-02-12 Tid: 08:49:25
Hejsan !

Är inne på rummet och vilar ett tag nu , blivit två långa dagar!
Resan ner gick super bra, åkte hemifrån vid 06:00 i fredags och åkte direkt till arlanda, påväg dit hände en hel el olyckor, men vi klarade oss :)
På arlanda åt vi och gick och kollade lite i affärer och vid kvart över fyra flög vi!
Landade i Thailand vid 02:00 idag ungefär , svensk tid, och 08:00 thailändsk tid! Vi ligger 6 timmar före er i svergie här nere!
när vi kom hit i alla fall så packade vi upp och sen stack vi ner till poolen! Badade ett tag med kusinen och sen stack mamma, jag, wilma och carro ner till stranden :D
Det är helt underbart! Ska försöka lägga upp bilder så fort jag kan! Sen har vi även gått en sväng på stranden, så lite färg har jag fått!
Men är så jäkla trött efter att inte ha sovit något! Men i morgon och resten av dagarna här nere ska jag sola och bada och bara slappa! :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0