alla hjärtans dag....

Datum: 2011-02-14 Tid: 10:21:44
Idag är det alla hjärtans dag och jag kan inte fira den med älskling :( Känns lite surt! Men ska fira den när jag kommer hem :) Så ska köpa något extra fint! (a)

Annars idag har vi bara legat vid poolen och badat och solat! Moster och jag gick även in på rummet ett tag och pratade, och nu ska vi snart börja fixa oss ! Klockan är kvart över fyra här borta, och vid halv sju ska vi bort till mosters rum för hon hade någon överraskning!
Sen ska vi vidare och ut och äta med Tommy, Anna, Alva och Ville :D
Tog även en bild på hur brun jag var , efter en dags solning bara! Så ni ska få se den !



// Eve

Kommentarer
Postat av: guess ;)

EVE, du är ju neger :O o du kommer bli svart när du kommer hem......

2011-02-14 @ 13:16:02
Postat av: fanny

skulle ju va rätt gött om du kunde sola åt mig också? :D

2011-02-14 @ 17:34:40
URL: http://fannyjuhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0