Ingen ork....

Datum: 2011-08-19 Tid: 16:08:06
Hejsan !
Har inte haft varken tid eller ork att blogga! Men tänkte slänga in ett litet inlägg nu! :)

Igår blev det brännboll och någon fråge sak med klassen , grillade även korv! :) Efter det när vi springer till resecentrum för att hinna med bussen trillar jag i sten trappen och slår half ihjäl mig, men som tur så räddade min iphone mig! :) Den klarade sig dock inte lika bra utan fick sprickor i skärmen, men får en ny nästa vecka! :)

Idag blev det att se på film i skolan och sen diskutera den i grupper, efter det var dte lunch och vi fick sluta vid kvart över elva!
Då stack Eme och jag till ming, sen köpte vi byxor åt henne och sen möte vi upp adam! :)

Jag, Eme, madde, maria och adam hade tänkt åka in på rixfm festival, men eftersom det spöregnar så skiter vi i det , vi hittar på något annat någon dag! :)



// Eve

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Imorgon avslutas tävlingen där jag lottar ut hela 3 st örhängen med en äkta påfågel fjäder så var med :D

2011-08-20 @ 20:52:25
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0