fixar och trixar....

Datum: 2011-08-15 Tid: 17:02:31
Hejsan !

Kände att jag behövde ta och skriva lite nu! En del har börjat skolan idag... eller i alla fall de flesta av min kompisar! Så jag har inte haft ett piss att göra, vilket även har varit rätt skönt!

Har även börjat bli väldigt nervös inför imorgon! Fast det ska samtidigt bli väldigt kul! Har ju dock inte fått mitt busskort vilket för att jag blir ännu mer nervös! Jag vet att det kan dröja en vecka till och att busschaufförerna vet att vi ska till skolan så vi får åka gratis, men ändå liksom!!! :O

Men nu ska jag inte babbla på mer, bättre att jag skriver imorgon om hur dagen var! :) Dock blir det in fören på kvällen då jag ska äta på ming med eme efter skolan och sen ska jag till tandläkaren vid sex!! Vilket också gör mig nervös!! hahaha!


Idag bjuder jag på en 3-4 år gammal bild! ;)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0