Daylight in your eyes, daylight in your smile.....

Datum: 2011-08-21 Tid: 18:53:17
Hejsan !

Inte uppdaterat mig något mer idag för att jag har haft älskling på beskök! :) Kunde ha skrivit, men eftersom vi inte kommer hinna träffas något i veckorna och de senaste helgerna så vill vi ta vara på den tiden vi har tillsammans!
Hoppas ni förstår oss! Eller nu i början kommer vi väl kunna träffas en del , men sen när skolan kommer i gång på allvar så kommer det bli mycket svårare!

Men tänkte i alla fall passa på att säga att jag inte kommer fota det jag köpte i Ullared!
Det kommer ta alldeles för mycket av min tid och det är ändå nästan bara såna dära måste ha saker! Ni vet som, spray, tamponger, ansiktsvatten, ansiktsmask ;)


// Eve

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-08-21 @ 21:52:36
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0