You make me smile....

Datum: 2011-04-25 Tid: 11:08:26
Hejsan !

Försökte komma in på blogg.se flera gånger igår och skriva, men vårat internet ville inte riktigt samma sak! Så jag tar och passar på att skriver nu när det funkar! :)
Hade en underbar dag med älskling igår, tog en promenad ner till samhället och köpte glass, passade även på att dra till båthamn och känna på vattnet :)
Efter det stack vi hem och slappa lite och så blev det en film (skriver om den sen) :) Hahaha sen skulle vi grilla och ja det gick som det gick, mer tänker jag inte säga! (a)

Men nu ska jag dra och fixa mig lite, ska träffa eme en stunde sen :) Får se vad vi tar och hittar på ;)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0