Stockholm-Bålstad!

Datum: 2011-04-03 Tid: 20:23:37
Hejsan !

Sitter just nu och kollar på Stockholm-Båstad, inte världens bästa program om man frågar mig, men det duger såhär en söndag kväll!
Ska även hinna med att plugga ikväll och att lägga mig i ett varmt bad, efter det får det nog bli sängen för min del, vill ju inte var allt för trött i skolan imorgon, eller? :P

Annars har det inte hänt så mycket idag , varit med älskling och vi har inte gjort så mycket, sett på film, lagat mat och bara myst :)
Även bestämmt att vi ska se Scream 4 på bio, får väl se vad mer som händer :) Har ju en hel del mer planerat framöver men det skriver jag mer om när jag vet mer om det :)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0