Soligt men blåsigt, men blir glass ändå :)

Datum: 2011-04-09 Tid: 11:29:38
Hejsan!

Vaknade runt halv elva men gick inte upp fören vid elva! Så nu håller jag på att fixa mig och efter det ska jag dra ner till eme och vi ska dra till affären och köpa glass! :)
Sen stannar jag där nere tills älskling kommer in med tåget så kan vi gå hem tillsammans!

Annars hände det inte så mycket mer igår, kollade på två avsnitt av O.C och sen blev jag så trött så jag gick och la mig vid typ kvart över tolv!
Mådde ju inte så bra i torsdagskväll och igår, mådde skit illa och kändes som jag hade feber någon gång, men idag mår jag super , det är nog tack vare sömnen :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0