Sitter här med flätor i håret....

Datum: 2011-04-06 Tid: 18:12:21
tro det eller ej! Men jag sitter faktiskt här med flätor i mitt hår! :O hahaha det är inte alls vanligt måste jag säga, men ibland måste man ju testa något nytt vilket är perfekt när man har en hemmakväll :)
Får väl se hur resultatet blir sen , om det blir bra får ni givetvis en bild, men om det inte blir bra så kommer ni inte få en bild, det blir väl bra? :)

och just det , tänkte skriva lite om hur min helg blir, JAG HAR INGA PLANER!!!!! :O
Eller jag har ju lite planer i huvudet men inget som jag fixat i verkligheten och vet inte heller om det kommer bli av, men det får vi se :)

(tyvärr så kan jag inte lägga upp några bilder i det här inlägget för blogg.se vill inte det jag vill!)

// Eve

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur blir du bemött på ungdomsmottagningen? Är det bra? Har du någonsin känt dig instängd, eller dålig när du varit där? Har de sett ner på dig när du ber om akut piller? Eller har det alltid varit jättebra när du varit där? Berätta! (läs inlägg)



Glöm inte att kolla in min bloppis och anmäla dig till veckans blogg! :D

2011-04-06 @ 21:56:09
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0