Saker och ting börjar sakta men säkert att ordna sig....

Datum: 2011-04-28 Tid: 19:58:50
sådär jag , nu har jag äntligen fixat lite! Planerat hur jag ska göra med alla måsten som jag skrev om i förra inlägget, städa är jag nu klar med, i alla fall med rummet och sen ska jag plocka lite imorgon och sen lite innan de kommer på lördag! :) Även ringt och pratat med mika och bestämmt att vi ska ner till affären imorgon runt 5-6 och handla allt som ska handlas!
Sen är det bara pluggandet kvar, ska se om jag kanske kan börja lite med det nu och sen ska jag köra lite imorgon och så ska jag försöka bli klar på söndag med det! Biologiinlämningsarbete är det! Evolution -.- Och inte nog med det så har vi nationellaprova i matte på trosdag (?) och sen så har vi ett so prov på fredag (asså nästa vecka menar jag då)
Men det ska nog gå bra det här också! allt löser sig om man bara vill! :)

Tur att man blir belönad lite nästa helg! (a)


Du vet att jag inte skulle klara mig utan dig!
Du gör mig stark!
Vet inte vad jag ska göra när du försvinner!<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0