Många måsten, men har ingen ork att fixa dom!

Datum: 2011-04-28 Tid: 17:47:46
Hejsan !

Har en hel del jag måste göra, men ändå har jag inte fått röven ur soffan än! Herregud hur ska jag hinna med allt? Och nu undrar ni säkert vad det är jag måste göra och det ska jag ta och berätta för er, jag måste börja plugga på biologin, jag måste städa tills på lördag då det är valborg och vi ska va hemma hos mig och då vill man inte att det ska se ut hur som helst! Och sist men inte minst så måste jag handla all mat tills på lördag , och det går inte så bra eftersom jag inte fått alla pengar än!
Så jag måste även se till att få iväg ett sms till alla som jag inte fått pengar av , sådär nu tror jag att jag fått med alla mina måsten!
Och nu ska jag se om jag inte kan gå några av dom gjorda, så, förhoppningsvis har jag lite tid att höra av mig senare! :)


Vad skulle jag göra om jag inte hade dig som hjälpte mig?

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0