Idag blir det träning igen :)

Datum: 2011-04-04 Tid: 17:14:56
Hejsan !

Idag är det dags för träning igen :) så jäkla gött!
annars har jag inte så mycket mer att säga, för det har inte hänt ett piss i skolan idag , eller inget mer än att vi suttit på en bänk och pratat lite!
Och kan ju bara säga att det finns folk till allt.... tack för att du sabba min dag!
Aja om jag fortsätter skriva nu så kommer det urarta som satan och det vill jag inte, så skriver mer när jag kommer hem från träningen sen och är på bättre humör :)



när du kysst mig för sista gången,
ta då med dig mitt hjärta när du går.
för när du har lämnat mig kan du se,
att mitt hjärta inte längre slår!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0