Hemma från en trevlig dag i stan....

Datum: 2011-04-02 Tid: 19:34:59
Hejsan !

Kom hem för ett tagsen , så har hunnit duscha och fixa mig lite och fixat lite annat! Och om några minuter kommer älskling!
Men i alla fall , tänkte berätta lite om dagen i stan! Åt på ming palace och det var sååååååååååhär gott :D Sen har vi typ bara gott och kollat i affärer och jag skulle ha fixat naglarna men ska gör det nästa helg istället, för det var så mycket folk och så idag !
Kom i alla fall inte hem tomhänt, fick med mig tre tröjor, eller med andra ord två linnen och en tröja :) Och alltihop köptes på gina :)
Dock har jag tyvärr inte hunnit med att ta kort på det än, men ska se om jag inte hinner med att göra det i morgon! :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0