fick sluta lite tidigare idag....

Datum: 2011-04-05 Tid: 16:12:32
Hejsan !

Fick sluta en halvtimme tidigare idag och tack vare det så hann jag med tre bussen hem! :) Så har varit hemma ett tag nu , men ändå har jag inte hunnit med att äta, eller jag har snarrare inte orkar ta fram allt för jag tycker att det är så jäkla jobbigt att plocka in och ut ur kylen ;)

men i alla fall, fick springa en bit till bussen men det gick bra, och sen när jag kommer in så ser jag fanny och det betyder att jag fick någon att gå med hem :)
Och sen när vi suttit på bussen ett tag så börjar man känna hur svetten rinner, för det var inte lite varmt kan jag ju lova ;) hahaha

Men nu ska jag fixa lite, skriver nog mer sen :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0