Det tog en sekund att börja känna dig… Det tog en minut att kunna prata med dig… Det tog en timme att börja gilla dig…Men, det kommer att en evighet att kunna glömma dig…

Datum: 2011-04-15 Tid: 22:33:03
Sorry för att jag inte hunnit att skriva något idag, men jag har haft fullt upp! Men lovar att se till att blogga mer imorgon och på söndag :)
Fast det kommer dock bli lite svårt då jag ska på tjejkväll imorgon kväll och sen kommer moster med familj hit, och på söndag kommer resten av släkten hit och firar mig :)
Men ska göra mitt bästa för att få er nöjda också :)

Och just det , Adam sover här inatt!!!!! :D


Dig kommer jag aldrig kunna glömma, även om jag skulle vilja!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0