Dagen spenderades med Eme och kvällen spenderas med Mika!

Datum: 2011-04-19 Tid: 16:43:20
Hejsan !

Förlåt att jag inte skrivit något om vad som hänt idag, men tänkte ta och göra det nu :) Började i alla fall med att jag vaknade vid halv elva, fixade mig lite och sen satt jag i solen ett tag :)
runt tolv stack jag ner till Eme för att dra och ta en fika på bagarboden , mycket gott måste jag säga! Efter det stack vi hem till Eme igen och under tiden vi var där hemma bestämmde vi oss för att ta med Vera och Lucas (emes kusiner) på en promenad och köpa glass och dra till vattnet :)
Och nu är jag hemma och väntar på att mika ska hoppa in i duschen så att hon och jag kan ses sen :)

Btw: Underbart väder idag också!



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0