Alltid trevligt med lite snack....

Datum: 2011-04-08 Tid: 20:55:59
Hejsan !

Nu har jag precis proppat i mig massa taco så är sjuukt mätt! Innan det så var jag ute på en promenad med moa :) Alltid lika trevligt att snacka! Kan ju säga att det snackas om både det ena och det andra!
Annars har det inte hänt så mycket sen jag skrev sist, har bestämt mig för att se  om The O.C , så har sett lite på det och ska även se några fler avsnitt ikväll :)

Blir nog att ta sig ett bad också och så får vi se hur länge jag orkar va uppe :) Blev även lite ändrade planer imorgon då älskling inte skulle till stan! Mee like! :)
Men funderar på om det inte får bli en glass för mig och eme ändå , innan han kommer och om hon vill :) Kan ju möta upp honom på stationen när han kommer :)



// Eve

Kommentarer
Postat av: fanny

gullig bild ju! :)

2011-04-08 @ 21:26:29
URL: http://fannyjuhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0