Värsta onsdagen i skolan....

Datum: 2010-10-27 Tid: 16:41:40
Hejsan !

kom hem från skolan för ett tagsen och har nu ätit och sett det sista avsnittet av one tree hill säsong sex, fasen alltså vad ska jag nu se på ? Kan inte beställa säsong 7 än eftersom de inte släppten, för jag kan lika gärna köpa den när jag åker till ullared!
Nog pratat om det, skolan idag var väl inte så jätterolig!
Eller den var bra ända fram tills stugan! Tänker inte gå in på varför eller så, men den var allmänt jobbig!

Så nu måste jag plugga för fullt eftersom jag inte hann med det på stugan på grund av det som hände eller det vi gjorde, han i alla fall göra halva matteläxan.
Så nu är det bara halva den kvar och sen är det tyskaglosorna och sist men verkligen inte minst är det biologin som ska göras!

Så uppdateringen kommer vara på noll idag !

// Eve

Kommentarer
Postat av: Anna

va bra :) jorå och tack

händer senare då?? :D

kram

2010-10-31 @ 20:25:41
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0