Varit ute i skogen...

Datum: 2010-10-24 Tid: 13:36:54
Hejsan !

Kom precis hem , har varit ute i skogen med mormor och thomas och plockat mossa och granris :D hade ju inget annat för mig så jag kunde lika gärna hänga på !
Riktigt skönt att komma ut i friska luften lite tycker jag , för jag lär ju inte vara ute så mycket mer idag ;)
Men när vi hade kommit halvvägs kom jag ju på att jag glömde min kamera, och jag vet faktiskt varför jag glömde kameran, jag vet nämligen inte vart den är !
så ska ta och leta efter den snart!

Sen har jag även hunnit med att prata med moa, jag berättade lite om igår och så pratade vi om lite annat och sist men inte minst blev det att prata om stockholmsresan !
Vi ska ju nämligen till stockholm på fredag :D Och vi stannar ända till söndag ! wihooo blev en stockholmsresa i år i alla fall !
Får väl se om jag tar med datorn, annars ska jag försöka uppdatera mig lite med mobilen!
Kommer berätta mer om den sen när jag vet !;)


Ska jag våga eller inte?

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0