Shoppat klart för idag....

Datum: 2010-10-30 Tid: 19:57:36
Hejsan !
Nu är man då tillbaka i lägenheten efter att ha varit ute och shoppat en hel dag!
Fick faktiskt lite panik ett tag när vi var ute på stan, för jag hittade verkligen inget att köpa och så hade jag inte köpt något. Men efter ett tag släppte det och jag shoppade en hel del måste jag säga :D
Dock tänker jag inte tala om vad , för det tänker jag göra i morgon när jag tagit bilder på det jag handlade :D Fast det får ju då bli när jag kommer hem (a)
Annars så åt vi på tacobar , sjukt gott var det idag faktiskt :)
Sen sprang jag och moa runt i hur många affärer som helst på slutet!
Men ska dra nu heej då !
// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0